Suria Station, Bandar Baru Selayang

Suria Station, Bandar Baru Selayang

Dah lama tak upload entry jalan-jalan cari makan, kali mari saya bawakan kepada anda Restoran Suria Station yang terletak di Bandar Baru Selayang, Selangor. 

Kedai makan nih direkmen oleh sahabat saya Encik Muhammad Naieem dan sangat Awesome! Suria Station nih menyajikana makanan ala-barat dan juga masakan tempatan seperti masakan bergoreng. Restoran ini mengutamakan masakan ala-barat dan menu pilihan adalah Grill Chicken Chop dna Suria Grill Chicken. 

Saya memang suka Grill Chicken Chop berbanding Chicken Chop yang bergoreng. Salah satu sebabnya chicken chop bergoreng nih boleh dibikin dirumah ajer.. Muhahaha... Saya juga rekmen-kan pada korang supaya try Kopi Ais Station. Betol-betol kaw bro!

Dekorasi dalam kedai pon sangat kemas dan bersih, mungkin dah buat pembaharuan sebelum ini. Time saya datang tu dah petang dan tak ramai orang sangat, so tak de la kelam kabut nak tunggu makanan lama sangat. Sorry laa xsempat nak snap gambor banyak2 pasal sibuk dok bersembang bro! So enjoy your meal..

This is Awesome Bro...









Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam