Harga Nasi Lemak Serata Dunia

Harga Nasi Lemak Serata Dunia

Makan nasi lemak waktu pagi akan menyebabkan diri anda menjadi lemah dan lembab. Ini kerana nasi lemak yang sedap dan kuantiti yang banyak mampu menbuatkan seseorang berasa ingin tido selepas melantak nasi lemak.

Jika anda masih ingat, beberapa tahun dahulu kecoh bahawa seorang pelancong Malaysia yang melancong ke negara Jepun komplen terhadap sebuah restoran Malaysia di Jepun pasal menjual nasi lemak yang bernilai RM30.00 sepinggan dan roti canai biasa bernilai RM20.00.

Kemungkinan makcik yang komplen nih pergi melancong pasal menang tiket loteri / tajaan dari pihak tertentu dan mungkin beliau merasa mata wang Malaysia lebih awesome dari mana-mana negara dunia pertama.

Mengikut laporan RinggitPlus.com, resipi nasi lemak telah menjelajah hampir keseluruh benua dan rata-rata harga nasi lemak ini berharga sekitar RM20.00-RM50.00 bergantung pada nilai mata wang negara tersebut.

Oleh itu, jika anda merasakan anda mampu menghasilkan nasi lemak yang tahap super awesome, anda boleh mula memulakan perniagaan di luar negara jika anda mahu nasi lemak anda tersenarai dalam World Top Recipe. 

Saya suka nasi lemak telur mata. Pretty Awesome!



Source : ringgitplus.com


Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam