KTM Strider Bike for Kids

KTM Strider Bike for Kids

Ahaaaa semalam saya gi hantar basikal saya untuk di-service setelah hampir sebulan tak kayuh basikal. Ohhh dem! Tengah usha-usha basikal yang dorang sangkut tu.. (usha aje laa nak beli mahal giler..) Saya ternampak basikal yang cute-mute!

Basikal jenis ini dinamakan Strider Bike untuk anak kecil yang berumur dalam lingkungan 2-5 tahun. Basikal ini tidak mempunyai pedal dan brek. Hahahah sound creepy right? Sebenarnya ianya sangat selamat untuk anak anda pasal basikal nih memang dicipta untuk berada dalam keadaan balance yang maksimum.

Anak anda yang kecil tu hanya perlu duduk atas saddle (pelana) tu pastu dorang hanya guna kaki untuk gerakkan basikal dorang. Manakala brek pula guna kaki dorang jugak. Hahahaha agak extreme but this is totally Awesome! Anda boleh tengok video dibawah bagaimana seorang budak 2 tahun menunggang KTM Strider nih.

So saya balik rumah dan tros google Strider Bike nih, kompem saya akan beli sebijik nant pasal dorang ada keluaran model KTM khas untuk Strider Bike Junior! Ohhhhhhhh Awesome!

Untuk pasaran Malaysia harga sebuah basikal jenis strider ini bermula dari RM350-RM400 sahaja.











Source : jsb-balancebikes.com/ktm

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam