Twelve Cup Coffee House, Penang

Twelve Cup Coffee House, Penang

Sebuah lagi coffee house yang awesome di Georgetown Penang yang pastinya akan mengosongkan minda anda seketika...Coffee House ini terletak di Beach Street Georgetown Penang, lokasinya bersebelahan dengan kedai Subway.

Twelve Cup ini adalah sebuah coffe house yang menghidangkan menu ringkas seperti kek, muffin, cupcakes, dan beverage yang pastinya tempat ini adalah bukan untuk santapan lunch ataupun dinner. Kalu nak lunch ker dinner ker anda boleh pergi ker kedai berhampiran yang saya dah review sebelum nih.

Coffee house ini sangat kreatif dan awesome, anda boleh menikmati suasana modern deko didalam bangunan yang lama dna barista yang server beverage anda sangat ramah tamah dan awesome!

Harga untuk minuman disini boleh dikatakan berpatutan berbanding dengan coffee house franchise di Malaysia ini, harga untuk beverage bermula dari RM6.90 - RM13.90 manakala kek hidangan mereka pula ada bermacam-macam dan anda harga sepotong kek bermula dari RM8-RM11 ajer.

Dekorasi di Twelve House ini seperti saya nyatakan sebelum ini, mereka mengubahsuai hiasan dalam yang sebelum ini adalah sebuah bangunan lama, mereka membuat design modern style yang pastinya memang sangat style! Ada beberapa hiasan seperti British Vespa, basikal lama, barang yang lama yang telah diperbaiki dan diguna pakai semula untuk hiasan dan macam-macam lagik.

Jadi kalu anda datang ke Penang nih, singgah sebentar di Beach Street untuk lepas minum petang sambil makan Hokaido Crepe! Awesome dude!










Source : facebook.com/thetwelvecup | thetwelvecup.com.my

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam