Samsung ATIV Smart PC Pro

Samsung ATIV Smart PC Pro

Memperkenalkan satu lagi produk terbaru dari Samsung ATIV yang mampu membuatkan anda berlari-lari anak ker Samsung Outlet iaitu Samsung ATIV Smart PC Pro.

Untuk pengetahuan anda Samsung ATIV adalah sebuah produk yang menggunakan Windows 8, bagi penggemar Windows anda bolehlah mula menjinakkan diri dengan Samsung ATIV pasal Samsung Tablet / Samsung S telah dimonopoli oleh Android.

Selain itu juga Samsung ATIV juga mengeluarkan produk-produk lain seperti ATIV S, ATIV Tablet, dan ATIV Smart PC. Kali ini saya hanya preview untuk produk Samsung ATIV Smart PC pasal ianya sangat Awesome!

Samsung ATIV Smart PC Pro ini berfungsi 100% seperti laptop dan PC anda dengan sistem operasi Windows 8 yang baru. Lebih awesome lagi ATIV PC Pro ini bukan sekadar laptop biasa, malah ianya juga mampu menjadi sebuah tablet touch screen jika anda mahukannya dan jika anda seorang hyper typist anda hanya perlu connect keyboard dengan ATIV Smart PC dan secara terus anda boleh menggunakannya.

Mari kita lihat spesifikasi Smart ATIV PC Pro ini :

  • Processor : Intel Core i5 compatible with Windows 8
  • RAM : DDR3 4GB
  • Graphic : Intel HD Graphic 4000
  • Display : Screen size 11.6inch
  • Communication : Wireless LAN 802.11 abgn, Bluetooth 4.0 LE

Buat masa ini Samsung ATIV Smart PC Pro ini masih belum ada dipasaran Malaysia, harga pasaran untuk Smart Pro ini dianggarkan USD799.00, sekitar RM2,500.00 di Malaysia selepas cukai.



  







Source : samsung.com/ativ

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam