Rossi Kembali ke Yamaha Team 2013

Rossi Kembali ke Yamaha Team 2013

Betol ker? Kompem lagik rasminya Rossi akan kembali ke Team Yamaha dengan perjanjian kontrak dari 2013-2014. Encik Rossi akan benganding bahu dengan Encik Lorenzo dalam satu team untuk menaikkan kembali nama Yamaha Fiat Team untuk menjulang juara lagik.

Rossi akan menunggang motorsikalnya Yamaha YZR-M1 pada musim 2013 dan 2014 setelah bersetuju untuk lari dari Team Ducati, hahaha kesian Encik Stonor dengan Hayden yer... Maybe bila Rossi ada dalam team Ducati membawa bad luck pada dorang nih..

Tapi bagi saya, encik Rossi nih sepatutnya sudah boleh mula berehat dirumah sambil menjaga tanaman Farmville dalam Facebook anda pasal anda sudah pun bergelar legend malah kaya-raya, jadi ape kebenda yang encik Rossi mahu lagik. Bagik laa budak Lorenzo dengan Stoner tu menang setahun dua dulu..

Tidak dinafikan dengan kehadiran encik Rossi dalam team Yahama pastinya dia akan membolot podium next season, demmmmm. So tahun nih kena pegi tengok MotoGP kt Sepang untuk melihat Lorenzo menang dan Rossi kalah. Maybe next season Rossi bawak Yamaha kompem dier menang.. Siot laaa encik Rossi!


Dibawah adalah short comic aku buat khas untukmu encik Rossi. Mungkin peminat Rossi akan marah, who's care! Ahakss....





Source : motogp.com/news

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam