Cameron Valley Bangsar

Cameron Valley, Bangsar

Petang tadi aku menuju ker Bangsar dan aku ternampak satu kedai Cameron Valley. Seingat aku Cameron Valley nih jual teh dan kedainya dekat Cameron Highlands, pastu aku try google dan aku jumpa dlm facebook bahawa Cameron Valley Cafe nih telah dibuka cawangan barunya di Bangsar.

Fyi, aku pon blom try lagik lepak'ing di Cameron Valley Bangsar nih pasal nak dapat parking kat area situ is not awesome! Btw aku amik beberapa gambar dari facebook untuk sharing you all'sss....

Di Cameron Valley Bangsar nih menyediakan menu lunch, hi-tea dan dinner. Mostly menu yang dihidangkan adalah ala western dan masakan masak lomak, sambal masak petai dengan nasik kerabu tidak terdapat disini.

Selain dari kedai makan, Cameron Valley juga ada side untuk jualan produknya yang sememangnya tea, dan aku tengok ada beberapa produk baru seperti kopi dan latte. Jadi xperlulah kita susah payah nak ker Cameron Highlands untuk menikmati hidangan yang original cuma bezanya, Bangsar panas, Cameron sejukkk...

Kalu aku pergi kedai nih aku kasik upload lagik satu entry untuk you'alsss.... orait have a nice day!











Source : facebook.com/cameronvalley

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam