Villa Danialla, Tok Bali Kelantan

Villa Danialla, Tok Bali Kelantan

Aku memang tak tahu langsung, dpt information drpd mak aku yang pergi bersantai dgn ayah aku di Villa Danialla Tok Bali, Kelantan. Maybe lepas kahwin aku singgah sini laa kejap kot.. muahahahaha.....

Villa Danialla terletak di pantai Tok Bali lebih kurang 48km dari bandar Kota Bharu dan 10minit dari Pasir Putih. Difahamkan juga Villa Danialla dirasmikan pada awal tahun 2011, dan aku pon tak berapa nak pastilah. Sama seperti resort yang lain, Villa nih menawarkan perkhidmatan resort sport & water recreation.

Sport seperti kayak, banana boat snorkelling ke perhentian island juga disediakan. Villa ini menempatkan sebanyak 50biji chalet dan 25 bilik yang dinamakan seperti Villa Hamat, Villa Haflin , Villa Sarah, Villa Matahari, Ombak dan Russkaya. Juga terdapat dewan ballroom, bilik karoke dan cafe&restaurant.










Aku juga telah sertakan skali room rates untuk Villa Danialla, so panda2 laa korang check check.. check it out pastu leh wat reservation sendiri secara online atau offline atau secara pos.

Nant kalu aku dah bertandang di Villa Danialla aku upload more pictures dan update okaayyy.... Thanks..

Source : villadanialla.com | villadanialla/facebook

Comments

Agoda

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular posts from this blog

Tempat Sarapan Pagi Best di Kota Bharu (UPDATE MEI 2022)

Destinasi 24 Jam : Pulau Pangkor, Perak

Tempat Makan Best di Kedah (UPDATE JAN 2022)

Bercuti ke Hatyai Thailand 2022 - Day 1

Itinerary ke Hatyai, 3 Hari 2 Malam